تصاویر واقعی از اولین تلفن هوشمند تاشو شیائومی

اولین تلفن هوشمند تاشو شیائومی که تصاویری از آن منتشر شده است . توجه داشته باشید که این  محصول ,محصول نهایی نیست ، زیرا در این مرحله فاقد ماژول دوربین و نمایشگر اصلی است.

شیائومی در سال جاری معرفی سه تلفن هوشمند تاشو را ارائه می دهد و انتظار می رود این اولین گوشی هوشمند تاشو از این برند باشد.

همانطور که می بینید ، شیائومی قصد دارد رویکردی مشابه با سامسونگ در طراحی را دنبال کند. اولین تلفن هوشمند تاشو آن شبیه Galaxy Z Fold 2 خواهد بود ، زیرا مانند یک کتاب به داخل آن تا می شود.

 

طراحی :

نمایشگر اصلی گوشی هنگام جمع شدن گوشی به خوبی محافظت می شود. یک نمایشگر ثانویه بزرگ در قسمت خارجی آن تعبیه خواهد شد. این گوشی از فلز و شیشه ساخته خواهد شد ، در حالی که به نظر می رسد سه دوربین در پشت آن قرار گرفته است.

این اسمارت فون با نام تجاری ‘Mi MIX’ عرضه می شود. این مارک را به وضوح در یکی از تصاویر ارائه شده در زیر مقاله مشاهده می کنید. البته مطمئن نیستیم که شرکت دقیقاً از چه نامی استفاده خواهد کرد.

در این مرحله ، هنوز مشخص نیست که شیائومی از چه مشخصاتی استفاده خواهد کرد. این گوشی احتمالاً با مشخصات نسبتاً قدرتمندی ارائه خواهد شد. شیائومی ممکن است مشخصات خوب میان رده را در نظر بگیرد یا به دنبال مدل های سطح بالا باشد ، گزینه دوم احتمال بیشتری دارد

دیگر گوشی های جدید شیائومی :

گفته می شود شیامی امسال سه تاشو را منتشر کرده و هر یک از آنها طراحی متفاوتی دارند. حداقل این چیزی است که شایعات می گویند.

ما امیدواریم که Xiaomi بتواند زیر قیمت سامسونگ و هواوی را در زمینه قیمت گذاری کند. شیائومی معمولاً از قیمت بازار بسیار آگاه است ، بنابراین باید امیدوار باشیم که در مورد اولین گوشی هوشمند تاشو  قیمت آن به مراتب از رقبای خود کمتر باشد!

علی قشقایی
ارسال دیدگاه