قابلبت جدید Play Store,اشتراک اپلیکیشن های نصب شده

در ورژن جدید Play Store می توانید برنامه های نصب شده از پلی استور را با اطرافیان خود همانند زاپیا و shareit به اشتراک بگذارید. شما هم به دنبال اپلیکیشن جایگزین شیریت میگردید؟

همانطور که اولین بار توسط تیم APK Insight ما در ماه سپتامبر گفته شد و سپس توسط گوگل در دسامبر رسمی شد ، فروشگاه Play اکنون توانایی به اشتراک گذاری برنامه ها با دستگاه های Android نزدیک را دارد. برای استفاده از قابلیت های جدید ، به نظر می رسد باید در نسخه 24.0 یا جدیدتر  از فروشگاه Google Play را نصب کنید.

نحوه کار :

برای شروع کار با Nearby Sharing ، فروشگاه Google Play را باز کنید ، روی دکمه منوی سه خطی در گوشه بالا ضربه بزنید ، سپس روی “برنامه ها و بازی های من” ضربه بزنید. در این صفحه ، باید تعداد زیادی برگه را در قسمت بالا ببینید که در یکی از آنها باید “اشتراک گذاری” وجود داشته باشد. اگر برگه اشتراک گذاری را نمی بینید ، چند دقیقه منتظر بمانید ، زیرا متوجه شدیم که پس از به روزرسانی ، ویژگی Play Store کمی طول می کشد.

در صورتی که منوی گوشی شما مثل گوشی من انگلیسی هست به ترتیب زیر عمل کنید :

Play store —> My apps and games —> Share

 

گوگل پلی

در صورتی که با shareit یا برنامه های مشابه کار کرده اید باقی مراحل دقیقا مانند نرم افزار های مشابه می باشد.

نظر شما درباره این قابلیت چیست؟ هر چند موبایل هایی که Google Play Store ندارند (مانند دستگاه های هواوی) از این قابلیت بهره مند نخواهند شد اما برای موبایل هایی که آن را دارند، زندگی بدون Zapya و Shareit واقعا زیباتر است نه؟شما این قابلیت را امتحان کرده اید؟یکبار امتحان کنید و  از شر تبلیغات زیاد این دو نرم افزار راحت شوید.

البته این اپلیکیشن تنها برای ارسال برنامه های نصب شده کاربرد دارد و نمی توانید از آن برای ارسال موزیک و … استفاده کنید,وگرنه بهترین اپلیکیشن جایگزین شیریت محسوب خواهد شد.

علی قشقایی
ارسال دیدگاه