می بند 6 معرفی شد! فقط 35 دلار

در کنفرانس امروز شیائومی ، دستگاه های زیادی در صف معرفی قرار دارند قرار دارند. ما در حال حاضر شیائومی Mi 11 Pro ، Xiaomi Mi 11 Lite و Xiaomi Mi 11 Ultra را  به عنوان محصولات معرفی شده داریم . اکنون  این شرکت به طور رسمی Xiaomi Mi Band 6 ، جانشین Mi Band 5 را به بازار عرضه کرده است. در ابتدای  معرفی می بند 6 ، یادآوری شد که از سری های قبلی می بند 120 میلیون عدد فروخته شده است.

شیائومی از طریق سری مقرون به صرفه  Mi Band حضوری پررنگ در بازار گجت های پوشیدنی ایجاد کرده است. این شرکت امروز جدیدترین دستگاه خود یعنی Mi Band 6 را به همراه GPS و سنسور اکسیژن خون به بازار عرضه کرد.

 

معرفی

می بند 6 در رنگ‌های مشکی، نارنجی، زرد، زیتونی، استخوانی و آبی در دسترس مشتریان قرار می‌گیرد.همچنین دارای دو نسخه است: یکی با NFC و بدون NFC.

می بند 6 از صفحه‌نمایش ۱٫۵۶ اینچی استفاده می‌کند، البته حالت بیضی‌شکل صفحه‌نمایش باعث می‌شود اندازه‌گیری دقیق ابعاد آن سخت باشد. نکته‌ی مهم این است که شیائومی می‌گوید صفحه‌نمایش می بند 6 می‌تواند درمقایسه ‌با نسل قبلی ۵۰ درصد محتوای بیشتر نمایش دهد.این صفحه نمایش از یک لایه ضد جذب اثر انگشت از جنس شیشه گرما دیده بهره می‌برد.

شیائومی هنوز قول 14 روز استفاده در همان اندازه باتری را می دهد ، هرچند باید دید آیا می تواند این ادعا را تأیید کند یا خیر

در می بند 6 از همان شارژر مغناطیسی می بند 5 استفاده شده است.

 

قابلیت ها و سنسورها

یکی دیگر از نکات مهم می بند 6، بهره‌مندی این دستبند از قابلیت سنجش سطح اشباع اکسیژن خون (SpO2) است. این قابلیت به می بند 6 امکان می‌دهد سطح اکسیژن خون کاربر را به‌هنگام ورزش کردن تخمین بزند. می بند 6 روی کیفیت نفس کشیدن کاربر در هنگام خواب نظارت می‌کند و امکان پایش REM را نیز ارائه می‌دهد.

شیائومی می بند ۶ همچنین چند قابلیت دیگر کسب کرده است. این دستبند می تواند در مجموع 30 فعالیت مختلف را در مقایسه با یازده موردی که Mi Band 5 می توانست با آن کار کند را پایش کند، از جمله: این می تواند پیاده روی، تردمیل، دوچرخه سواری، قایقرانی و … را بدون نیاز به تنظیم دستی این فعالیت ها را تشخیص دهد.

می بند 6

قیمت

طبق معمول ، نسخه NFC دار در سطح بین المللی ارائه نمی شود و مختص بازار چین خواهد بود. نسخه معمولی 35 دلار است در حالی که نسخه با NFC آن 42 دلار است و فروش آن از هفته آینده آغاز می شود.

 

می بند 6

می بند 6 معرفی شد ,می بند 6 را از کجا بخریم؟؟

شما می توانید  به محض موجود شدن می بند 6 در ایران آن را از فروشگاه می باز سفارش دهید.

علی قشقایی
ارسال دیدگاه