کلاب هاوس نسخه اندروید منتشر شد

سر انجام کلاب هاوس نسخه اندروید منتشر شد.شما هم اکنون می توانید کلاب هاوس را از گوگل پلی دانلود کنید،به شرطی که ساکن آمریکا باشید. برای دانلود اینجا کلیک کنید

این شبکه اجتماعی مبتنی بر صوت، برنامه بتای اندروید خود را از روز یکشنبه در پلی استور برای کاربران ایلات متحده راه اندازی کرد.به تدریج این برنامه جدید در سایر کشورهای انگلیسی زبان و سپس سایر نقاط جهان در دسترس قرار می گیرد.

 

کلاب هاوس نسخه اندروید

 

این شبکه اجتماعی که در تازه ترین ارزش گذاری خود حدود 4 میلیارد دلار ارزش داشت،سال گذشته به عنوان یک اپلیکیشن مخصوص آیفون راه اندازی شد. این برنامه سال گذشته به سرعت محبوبیت زیادی پیدا کرد و چندین سلبریتی،سیاستمدار، سرمایه گذار و کارآفرین را به خود جذب کرد.

 

کلاب هاوس از ابتدای امسال توسعه برنامه اندروید را آغاز کرد و آزمایش نسخه بتا را از این ماه آغاز کرد.

در حالی که کلاب هاوس برای حفظ محبوبیت خود تلاش می کند،اطلاعات شرکت های بررسی داده های موبایل از جمله AppMagic نشان می دهد که نصب های کلاب هاوس در ماه های اخیر به شدت کاهش یافته است.برنامه اندروید می تواند در تقویت دسترسی به این استارت آپ در سراسر جهان کلیدی باشد.

کلاب هاوس می تواند رشد خود را با اجازه دادن به ثبت نام کاربران بدون دعوت،بیش از حد افزایش دهد. اما این شرکت تازه تأسیس اظهار داشت که سیستم دعوت بخشی از برنامه شرکت برای رشد کنترل شده است.(کلاب هاوس در ماه های اخیر با چالش های تعدیل کننده ای روبرو شده است.)

انتشار کلاب هاوس نسخه اندروید در حالی صورت می گیرد که تعداد زیادی از غول های فناوری از جمله فیس بوک،توییتر،دیسکورد و اسپاتیفای،یا پلتفرمی مشابه این برنامه ایجاد کرده اند،یا برنامه دارند در آینده ایجاد کنند.

منبع خبر : سایت پی سی تولز

علی قشقایی
ارسال دیدگاه