افتتاح اولین فروشگاه رسمی شیائومی در خاورمیانه

فروشگاه Mi Store

شیائومی به تازگی اولین فروشگاه رسمی خود موسوم به Mi Store را در خاورمیانه و در عربستان سعودی افتتاح کرده است. فروشگاه جدید شیائومی در مرکز تجاری Electron در ریاض واقع شده است و در اوایل ماه جاری به طور رسمی افتتاح شد.

فروشگاه Mi Store ریاض اولین فروشگاه رسمی فیزیکی از غول فناوری چینی در منطقه است که محصولات شیائومی مانند تلفن های هوشمند و لوازم خانگی را می فروشد. در این فروشگاه علاوه بر گوشی شیائومی,ساعت های هوشمند و لوازم خانگی مانند جاروبرقی و .. عرضه می شود.

این یک گام اساسی برای شرکتی که بیشتر آن را به عنوان سازنده گوشی های هوشمند می شناختیم, محسوب  می شود. شیائومی در سه ماه اول 2021 سهم12 درصدی در بازار منطقه داشت.اینطور که به نظر می آید شیائومی به دنبال سهم بیشتری از بازار این منطقه هست.

افتتاح اولین فروشگاه رسمی شیائومی در خاورمیانه

وانگ زینگانگ ، مدیر این شرکت در عربستان سعودی می گوید: با پیشرفت قدرت علمی و فناوری چین ، محصولات الکترونیکی هوشمند ، از جمله تلفن های هوشمند ، به شدت مورد علاقه مصرف کنندگان در خاورمیانه قرار دارند. این مقام مسئول همچنین خوش بینی خود را نسبت به عملکرد این برند در بازار عربستان ابراز داشت و حتی ابراز امیدواری کرد شعبه های جدید Mi Store در آینده نزدیک در این کشور افتتاح خواهند شد.

علی قشقایی
ارسال دیدگاه