گوشی شیائومی Mi 12 Ultra با دوربین 200 مگاپیکسلی عرضه می شود

گوشی شیائومی Mi 12 Ultra

به نظر می رسد گوشی شیائومی Mi 12 Ultra دارای سنسور 200 مگاپیکسلی به عنوان دوربین اصلی خود باشد.می 12 الترا از پردازنده سری SM8450 کوالکام قدرت می گیرد. احتمالا Snapdragon 895 ,البته هیچ کدام از مشخصات توسط شیائومی رسما تایید نشده است.

شیائومی اولین شرکتی است که از سنسور 200 مگاپیکسلی ایزوسل سامسونگ در می 12 الترا استفاده خواهد کرد.
این احتمال وجود دارد که شیائومی با توجه به استقبال زیادی که از تلفن هوشمند Mi 11 Ultra شده است, نلفن همراه Mi 12 Ultra را زودتر تولید کند.

گفته می شود که پرچمدار بعدی در حال توسعه است و دارای سنسور دوربین 200 مگاپیکسلی ایزوسل سامسونگ است. گمانه زنی ها همچنین حاکی از آن است که این دوربین در نتیجه همکاری شیائومی ، سامسونگ و Olympus حاصل خواهد شد .

سامسونگ مدتی است روی سنسور 200 مگاپیکسلی کار می کند. گفته می شود که سامسونگ Galaxy S22 Ultra از آن استفاده خواهد کرد . با این حال ، زاویه Olympus نسبتاً جدید است. گفته می شود حتی می توان در دوربین پشتی گوشی برند Olympus حک شده باشد.

پیش از این گفته شده بود که سنسور دارای 1.28 میکرومتر پیکسل و اندازه 1 / 1.37 اینچ خواهد بود. MySmartPrice همچنین می نویسد که این سنسور 192 مگاپیکسلی خواهد بود.

گوشی شیائومی Mi 12 Ultra احتمالا با شارژ فوق سریع شیائومی عرضه خواهد شد.

همچنین شایعه شده است که می 12 الترا با Qualcomm Snapdragon 895 SoC کار خواهد کرد. طبیعتاً این چیپست هنوز معرفی نشده است و احتمالاً گوشی های هوشمند آن را تا سال 2022 آن را دریافت نمی کنند.

تاریخ عرضه و قیمت گوشی شیائومی Mi 12 Ultra

تمامی گفته ها و حرف ها بر اساس شایعات و اطلاعات درز کرده می باشد. تا تایید نهایی توسط شیائومی هیچ کدام قابل استناد نمی باشد.

فعلا باید صبر کرد و منتظر اخبار رسمی در مورد تاریخ عرضه گوشی شیائومی Mi 12 Ultra و مشخصات Mi 12 Ultra باشیم.

علی قشقایی
ارسال دیدگاه