آپدیت می بند 6 : استفاده از می بند 6 به عنوان چراغ قوه

استفاده از می بند 6 به عنوان چراغ قوه

استفاده از می بند 6 به عنوان چراغ قوه: در صورتی که می بند 6 دارید اکنون دیگر نیازی به چراغ قوه ندارید تا در تاریکی ببینید.به گفته منابع چینی می بند 6 این روزها به روز رسانی بسیار جالبی دریافت می کند. این آپدیت فعلا فقط در چین ارائه شده است. در این آپدیت چند زبان به زبان های قابلیت پیشتیبانی اضافه می شود. اما قابلیت اصلی قابلیت چراغ قوه است.با سفید شدن و نورانی شدن صفحه می بند 6 می توانید به عنوان فلش یا چراغ قوه از آن استفاده کنید.

می بند 6 ، که در بازار جهانی با نام Mi Smart Band 6 عرضه شد,جانشین می بند 5 شده است .یک گجت پوشیدنی بسیار محبوب است. این گجت کوچک ، سبک (با وزن فقط 12.8 گرم) ، مقرون به صرفه و دارای  قابلیت های پر شمار بسیاری است.

اما چگونه می توان از چراغ قوه در Mi Band 6 استفاده کرد در حالی که هیچ چراغی در آن استفاده نشده است؟ بسیار ساده ، با استفاده از صفحه نمایش OLED . در واقع،در تنظیمات گزینه ای اضافه می شود که به شما امکان می دهد چراغ قوه را در صورت نیاز روشن کنید.

 

 نحوه آپدیت می بند 6 و استفاده از می بند 6 به عنوان چراغ قوه

 

قبل از دانلود آپدیت می بند 6 ، باید مطمئن شوید که اپلیکیشن MI Fit شما به نسخه 5.3.0 به روز شده است. در ماه آوریل ، Mi Smart Band 6 یک به روزرسانی سیستم عامل را دریافت کرد که نظارت بر تنفس را در هنگام ردیابی خواب اضافه می کرد. این با برنامه نسخه 5.0 همراه شد.

نخوه آپدیت می بند بسیار ساده می باشد وارد اپلیکیشن Mi fit شوید و Mi Smart band 6 را انتخاب کنید سپس گزینه آپدیت را انتخاب کنید.

بعد از آپدیت به فریم ویر ورژن V1.0.4.38_android_16 کافی است وارد Setting می بند بشوید. گزینه other را انتخاب کنید. و گزینه Torch باید به منو اضافه شده باشد. با انتخاب این گزینه صفحه می بند شما شما سفید و پرنور می شود و می توانید در مواقع نیاز از نور آن استفاده کنید.

این به روز رسانی در حال حاضر در انگلستان ، جمهوری چک و کویت در حال انتشار است و به زودی مناطق بیشتری نیز به آن اضافه می شود.

علی قشقایی
ارسال دیدگاه