می بند ایکس با صفحه نمایش 360 درجه

می بند ایکس

می بند ایکس : مچ بند هوشمند سری Mi Band شیائومی به دلیل داشتن امکانات زیاد و قیمت مقرون به صرفه بسیار محبوب و پرفروش است. می بند 6 ، آخرین نسخه این مچ بند هوشمند می باشد. شیا ئومی موفق شد در کمتر از 1 ماه یک میلیون دستگاه می بند 6 به فروش برساند. و برای مدتی در بازار کمیاب شد.

ما انتظار نداریم که شیائومی امسال جانشین می بند 6 را معرفی کند. اما احتمال زیادی وجود دارد که سازنده چینی در حال کار بر روی بیش از یک Mi Band جدید باشد. در کنار جانشین Mi Band 6  که احتمالا می بند 7 نام داشته باشد،شیائومی در حال برنامه ریزی برای یک نسخه مفهومی با نام Mi Band X است. می بند ایکس دارای صفحه نمایش 360 درجه ای می باشد.

می بند ایکس

این خبر اولین بار از طریق کاربری در Weibo منتشر شد. این پست نشان داد که شیائومی در حال کار بر روی Mi Band با صفحه نمایش انعطاف پذیر است  بنابراین نیازی به بند نیست.این پست همراه با تصویری است که به نظر می رسد مربوط به یک رویداد شیائومی باشد.

Mi Band X

این اولین بار نیست که ساعت هوشمند با نمایشگر ۳۶۰ درجه و بدون بند می بینیم.مثلا نمونه ای از آن مانند Nubia Watch و Nubia Alpha را داشته ایم. هر دوی این ساعت ها گران قیمت و پرچمدار بودند ولی نتوانستند فروش خوبی برای ZTE ارایه کنند.

ما نمی دانیم شیائومی چه زمانی این محصول را معرفی می کند. همچنین نمی دانیم که آیا برای خرید در دسترس عموم قرار می گیرد؟ یا تنها یک طرح اولیه می باشد؟اگر آن را برای خرید در دسترس قرار دهد ، ما انتظار داریم که قیمت آن بسیار بیشتر از هر می بند دیگری باشد که تا الان به بازار عرضه شده است.

نظر شما چیست؟ از دستبند های Mi Band شیائومی راضی هستید؟

خریدی از آن داشته اید؟ فکر می کنید Mi Band X جذاب خواهد بود؟

علی قشقایی
ارسال دیدگاه