شیائومی به طور رسمی با برند Mi خداحافظی کرد

شیائومی به طور رسمی با برند Mi خداحافظی کرد

شیائومی به طور رسمی با برند Mi خداحافظی کرد : شیائومی عرضه محصولات خود را با برند Mi در بازار خارج از چین متوقف می کند,این محصولات با برند شیائومی عرضه خواهند شد. XDA -Developers ابتدا این خبر را گزارش کرد و سپس توسط سخنگوی شرکت شیائومی به طور رسمی تأیید شد. از سه ماهه سوم سال 2021 ، سری محصولات Mi به سادگی Xiaomi نامیده می شود. همانطور که از ابتدا در چین شیائومی نامگذاری می شدند.

سری می به عنوان گوشی های رده بالای شیائومی شناخته می شد.شیائومی می گوید که همچنان برند ردمی را حفظ خواهد کرد,بدین معنی که محصولات رده بالای شیائومی در کنار محصولات ردمی تمایز خود را حفظ خواهند کرد.سری Redmi محصولاتی با قیمت مناسب تر به ارمغان می آورند و مخاطبین جوانتری را هدف قرار می دهند.

شیائومی به طور رسمی با برند Mi خداحافظی کرد

اولین دستگاه هایی که دارای نام تجاری جدید بودند,در واقع تلفن های هوشمند Mix 4 و سری تبلت های Pad 5 بودند که در 10 آگوست معرفی شدند. پس از اتمام آن کنفرانس ، ما در مورد تغییر نام تجاری مشکوک بودیم. در آن کنفرانس شیائومی در معرفی گوشی جدید خود از نام شیائومی میکس 4 استفاده کرد. در حالی که کاربران منتظر معرفی می میکس 4 بودند,از شیائومی به جای Mi استفاده شد.

پایان کار برند می

با گذشت زمان، روش نام‌گذاری سری محصولات ردمی و شیائومی، برای اکوسیستم و محصولات بخش IoT نیز پیاده‌سازی خواهند شد.

 

علی قشقایی
ارسال دیدگاه