شیائومی خودروی برقی می ‌سازد

شیائومی خودروی برقی می ‌سازد

شیائومی خودروی برقی می ‌سازد : شیائومی به طور رسمی ثبت شرکت جدید خود, Xiaomi EV Inc را اعلام کرد همانطور که از نامش مشخص است ، در بازار خودروهای برقی رقابت خواهد کرد. این خبر بلافاصله پس از خرید شرکت DeepMotion, که بر روی فناوری های خودران کار می کند ، منتشر می شود.

به نظر می رسد شیائومی قصد جدی دارد, زیرا سرمایه گذاری اولیه حدود 1.5 میلیارد دلار است و قبلا بیش از 300 کارمند جدید استخدام کرده است. این شرکت قصد دارد در حدود ده سال آینده 1.5 میلیارد دلار دیگر سرمایه گذاری کند.

شیائومی خودروی برقی می ‌سازد

 

با این حال ، غول فناوری چینی اطلاعات زیادی در مورد پروژه EV جدید خود ارائه نکرده است.بنابراین ما واقعا نمی دانیم که آیا در آینده باید انتظار یک خودروی تمام عیار الکتریکی را داشته باشیم یا آنها بر تامین راه حل های سخت افزاری و نرم افزاری برای خودروسازان بزرگ تمرکز خواهند کرد.

اینطور که به نظر می رسد شیائومی می خواهد بدون کمک هیچ شرکت دیگری خودروی برقی بسازد.قبلا گفته شده بود که شیائومی قرار است به کمک گریت وال خودرو بسازد.

در اوایل ماه جاری, شیائومی اعلام کرد که شرکت Deepmotion را با مبلغ 77.37 میلیون دلار برای افزایش رقابت فناوری در تجارت خودروهای برقی خود خریداری کرده است.

شیائومی ، که به خاطر تلفن های هوشمند و سایر گجت های هوشمند معروف است. در حال راه اندازی یک مرکز در چین در میان شرکت های نوپایی مانند Nio و Xpeng و شرکت هایی از جمله تسلا و  BYD خودروساز چینی است.

آقای لی جون ، مدیر عامل گروه به طور همزمان به عنوان مدیر عامل اصلی تجارت خودروهای برقی هوشمند فعالیت می کند.سهامداران و سرمایه گذاران

این شرکت می گویند:شیائومی امیدوار است خودروهای برقی هوشمند با کیفیتی را ارائه دهد تا همه مردم جهان در هر زمان و هر مکان از زندگی هوشمند لذت ببرند.

 

علی قشقایی
ارسال دیدگاه