ساعت هوشمند Mibro Lite با صفحه AMOLED به بازار عرضه شد

ساعت هوشمند Mibro Lite

شرکت  زیرمجموعه شیائومی یعنی Mibro یک ساعت هوشمند دیگر با نام Mibro Lite را روانه بازار کرده است. این ساعت مچی هوشمند دارای صفحه نمایش 1.3 اینچی AMOLED است, که در صفحه 43 میلی متری ساعت قرار می گیرد.

ساعت هوشمند Mibro Lite نسبتا مقرون به صرفه است.حاشیه های باریک صفحه نمایش,ظاهر مدرن ساعت را بیشتر نشان می دهد. میبرو لایت دارای گواهینامه IP68 می باشد که در برابر گرد و غبار و آب مقاوم است. همچنین باتری 230 میلی آمپر این ساعت با یک بار شارژ کامل تا 8 روز جوابگو خواهد بود. Mibro Lite با وزن 48 گرم ضخامت 9.8 میلی متر دارد.

این ساعت هوشمند دارای سنسور ضربان قلب ، 15 حالت ورزشی مختلف می باشد که به کاربر کمک می‌کند تا سلامتی خود را پایش کنند. هنگامی که سنسور به طور 24 ساعته کار می کنند,زودتر از زمان اعلام شده احتیاج به شارژ پیدا خواهید کرد.

ساعت هوشمند Mibro Lite

ساعت هوشمند Mibro Lite همچنین می تواند سطح SpO2 را اندازه بگیرد و کیفیت خواب را ارزیابی کند. همچنین می تواند به عنوان شاتر دوربین از راه دور و کنترل پخش موسیقی استفاده شود. ساعت هوشمند Mibro Lite با دستگاههای Android و iOS سازگار است. برای استفاده کامل از امکانات این ساعت هوشمند باید اپلیکیشن Mibro را نصب کنید.

ساعت هوشمند میبرو لایت با قیمت 59.99 دلار در دسترس است. همچنین می توانید این ساعت هوشمند را با پنج بند ساعت اضافی با قیمت 63 دلار خریداری کنید.

خرید ساعت هوشمند Mibro Lite گلوبال

محصولات مشابه :

ساعت هوشمند هایلو Haylou RT LS05S گلوبال

ساعت هوشمند اومتینگ ایجوی Omthing E-Joy Smart Watch WOD001

علی قشقایی
ارسال دیدگاه