جدیدترین ریش تراش شیائومی به نام Beard Trimmer عرضه شد.

Bear Trimmer

جدیدترین ریش تراش شیائومی به نام Beard Trimmer عرضه شد. محصولی که Xiaomi Beard Trimmer 2 نامیده می شود. این محصول جانشین Mi Beard Trimmer است که در ژوئن 2019 در هند عرضه شد. شیائومی تنها یک نسخه ارزان تر, Mi Beard Trimmer 1C را در ژوئن سال گذشته عرضه کرد.

ریش تراش شیائومی 2 دارای تیغه های بسیار دقیق است.این دستگاه 40 حالت تنظیم بلندی و کوتاهی دارد.. تریمر از تیغه های گرد فولادی ضد زنگ استفاده می کند. تجربه ای دوستانه برای پوست شما را تضمین می کند. این گجت دارای استاندارد ضد آب IPX7 است به این معنی که می تواند تا 1 متر به مدت 30 دقیقه در آب غوطه ور شود. این بدان معناست که می توان از آن در داخل دوش بدون ترس از آسیب رساندن به آن استفاده کرد.

همچنین دارای یک باتری قوی است که با یک بار شارژ کامل می تواند تا 90 دقیقه دوام بیاورد. یک ویژگی منحصر به فرد در این مدل صفحه نمایش LED باتری و صفحه نمایش حالت قفل روی بدنه است. در مدلهای قبلی هیچ نمایشگری وجود ندارد.

جدیدترین ریش تراش شیائومی به نام Beard Trimmer

این محصول دارای طراحی ارگونومیک جمع و جور و دارای رنگ مشکی مات است. این طراحی باعث می شود بدون زحمت به نقاط سخت اصلاح برسید.

این دستگاه از طریق پورت USB Type-C شارژ می شود. این ریش تراش در 2 ساعت به طور کامل شارژ شود. همانطور که قبلاً گفته شد, شارژ کامل تا 90 دقیقه استفاده طول می کشد در حالی که شارژ 5 دقیقه ای تا 12 دقیقه استفاده می کند. همچنین می توانید از دستگاه مستقیماً متصل به شارژر استفاده کنید.

شیائومی و لوازم بهداشتی شخصی

شیائومی قبلا هم محصولاتی در حوزه سلامت و لوازم شخصی به بازار عرضه کرده است. از جمله محصولات شیائومی که در سایت می باز هم قابل سفارش است,می توان به ,ماشین اصلاح صورت,موزن گوش و بینی,مسواک برقی و حتی ناخن گیر شیائومی اشاره کرد.

فروش جدیدترین ریش تراش شیائومی به نام Beard Trimmer از 2 اکتبر از طریق فروشگاههای Amazon.in ، mi.com و Mi Home با قیمت 24 دلار آغاز می شود.

علی قشقایی
ارسال دیدگاه