نحوه حذف تبلیغات در گوشی های شیائومی در MIUI 12

بعد ازچندبار استفاده از گوشی‌ شیائومی متوجه خواهید شد که رابط کاربری این برند در قسمت‌های مختلف, از مدیریت فایل‌ها گرفته تا برنامه‌ی پخش فیلم و موسیقی،تبلیغات متعددی نمایش می دهد.ممکن بپرسید آیا امکان حذف این تبلیغات وجود دارد؟

خوشبختانه امکان حذف تبلیغات گوشی شیائومی وجود دارد. در این مقاله نحوه حذف تبلیغات در گوشی های شیائومی را برای شما توضیح داده ایم.

علت پخش تبلیغ در گوشی های شیائومی

 

بر اساس سیاست‌های موجود در اقتصاد، هر شرکت به جهتی سعی می‌کند بیشترین سود را از فروش داشته باشد. به عنوان مثال شرکت سونی با فروش کنسول‌های پلی استیشن با قیمت خیلی پایین سعی می‌کند درآمد بالا را از طریق عرضه بازیها جبران کند.

در این میان شرکت شیائومی نیز به جهت جبران قیمت های پایین، به صورت پیشفرض تبلیغاتی را در تلفن‌های هوشمند خود قرار داده است.جالب است بدانید این تبلیغات به هیچ عنوان اجباری نبوده و شما نیز می‌توانید آنها را غیرفعال کنید.بر خلاف آنچه که بیشتر شنیده می‌شود، هیچ تفاوتی در نسخه‌های چین و گلوبال نبوده و این تبلیغات در تمام فریمورها وجود دارد.

 

نحوه حذف تبلیغات در گوشی های شیائومی

چند روش برای حذف تبلیغات در گوشی های شیائومی وجود دارد که هرکدام تبلیغات خاصی را غیر فعال می کنند. آموزش حذف تبلیغات در گوشی های شیائومی را طی چند مرحله برای شما توضیح داده ایم.

غیرفعال کردن Msa

MSA مخفف MIUI System Ads می باشد. به همین خاطر غیرفعال کردن آن منجر به حذف بخش زیادی از تبلیغات موجود در رابط کاربری MIUI می‌شود.

برای غیرفعال کردن Msa به ترتیب زیر عمل کنید:

1. ابتدا به بخش Settings و بعد Passwords & Security بروید.

غیرفعال کردن Msa

2. Authorization & Revocation را انتخاب کنید.

غیرفعال کردن Msa

3. از منوی نمایش داده شده msa را غیرفعال کنید.

نحوه حذف تبلیغات در گوشی های شیائومی

یک هشدار ابطال مجوز روی صفحه نمایش داده می شود و پس از 10 ثانیه گزینه Revoke ظاهر می شود. برای غیرفعال کردن برنامه های MSA روی Revoke ضربه بزنید.پس از لغو مجوز MSA، تعداد تبلیغات به طور قابل توجهی کاهش می یابد.همانطور که مشاهده کردید نحوه حذف تبلیغات در گوشی های شیائومی بسیار ساده می باشد.

نحوه حذف تبلیغات در گوشی های شیائومی

غیر فعال کردن تبلیغات GetApps

GetApps فروشگاه برنامه های شیائومی با بسیاری از برنامه های مفید برای دستگاه های اندرویدی است. برای متوقف کردن تبلیغات در بازی‌ها و برنامه‌های این فروشگاه به ترتیب زیر عمل کنید :

مراحل دقیقا شبیه مراحل بالاست با این تفاوت که باید گزینه getapps را غیر فعال کنید:

1. ابتدا به بخش Settings و بعد Passwords & Security بروید.

غیرفعال کردن Msa

2. Authorization & Revocation را انتخاب کنید.

غیرفعال کردن Msa

3. از منوی نمایش داده شده getapps را غیرفعال کنید.

غیر فعال کردن تبلیغات در گوشی شیائومییک هشدار ابطال مجوز روی صفحه نمایش داده می شود و پس از 10 ثانیه گزینه Revoke ظاهر می شود. برای غیرفعال کردن برنامه های Getapps روی Revoke ضربه بزنید.پس از لغو مجوز Getapps، تعداد تبلیغات به طور قابل توجهی کاهش می یابد.

 

حذف آگهی های توصیه شخصی  Personalised Ads

 

گوشی های شیائومی همچنین تبلیغات هدفمند را در قالب توصیه های شخصی ارائه می دهند.اما این تبلیغات نیز به راحتی قابل حذف هستند:

1. ابتدا به بخش Settings و بعد Passwords & Security بروید.

2. گزینه Privacy را انتخاب کنید.

حذف تبلیغات شیائومی

3. اسکرول کنید و گزینه Ad services را انتخاب کنید.

4. گزینه Personalized ad recommendations را غیرفعال کنید.

 آموزش حذف تبلیغات در گوشی های شیائومی

نحوه حذف تبلیغات در گوشی های شیائومی در Mi Music

1.اپلیکیشن Mi Music را باز کنید.

2. در سمت چپ بخش فوقانی بر روی آیکون منو ضربه بزنید.

3. گزینه Settings را انتخاب کنید.

حذف تبلیغات موزیک پلیر شیائومی

4. بر روی گزینه Advanced settings ضربه بزنید.

5. گزینه Recommendations را غیرفعال کنید.

حذف تبلیغات موزیک پلیر شیائومی

حالا که نحوه حذف تبلیغات در گوشی های شیائومی در MIUI 12 را یاد گرفتید,با انجام این کارها، تقریبا به طور کامل از دست تبلیغات رابط کاربری MIUI گوشی‌های شیائومی خلاص می‌شوید و تجربه کاربری بهبود پیدا می‌کند.

علی قشقایی
ارسال دیدگاه