اطلاعات جدیدی از Xiaomi 12T Pro فاش شد

Xiaomi 12T

در هفته های گذشته اطلاعات زیادی از Xiaomi 12T Pro درز کرده بود.برادر کوچکتر آن، شیائومی 12T نیز اخیراً مشخصات داخلی خود را فاش کرده است.قرار بود این گوشی دارای صفحه نمایش 1.5K OLED،سنسور دوربین 108 مگاپیکسلی و مدیاتک Dimensity 8100 Ultra باشد.افشاکننده توییتر Yogesh Brar اکنون برخی از مشخصات اضافی این گوشی هوشمند را فاش کرده است.

برخلاف مدل قبلی خود،شیائومی 11 تی،که دارای حسگر اثر انگشت در کناره بود،شیائومی 12 تی از یک سنسور در زیر نمایشگر استفاده می کند.چیزی که به خوبی با صفحه نمایش OLED آن جفت می شود.با این حال،این گوشی هوشمند باتری 5000 میلی آمپر ساعتی نسل قبلی خود را بازیافت می کند و ظرفیت شارژ سریع آن را به 67 وات محدود می کند.با مجموعه ای از بلندگوهای استریو عرضه می شود و اندروید 12 سفارشی شده با MIUI 13 را اجرا می کند.

به طور کلی،به نظر نمی رسد که مشخصات Xiaomi 12T pro نسبت به Xiaomi 11t Pro ارتقا یافته باشد،به جز سنسور اثر انگشت و دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی کمی بهتر. Dimensity 8100 به دلیل نداشتن هسته CPU Cortex-A78 “Prime” کمی ضعیف است، اگرچه گره پردازش 5 نانومتری بهبود یافته و GPU بهتر ممکن است به جبران آن کمک کند. نوع سفارشی “Ultra” نیز ممکن است چند ترفند در آستین خود داشته باشد که به آن برتری بسیار مورد نیاز نسبت به Dimensity 1200 پیشین خود می دهد.

رضا
ارسال دیدگاه