دورخیز شیائومی برای تصاحب عنوان پرفروش ترین برند گوشی

شیائومی

شیائومی به لطف پیشرفت چشمگیری که درس چند سال اخیر داشت ، در رتبه سوم فروشندگان برتر تلفن های هوشمند قرار دارد. این شرکت اکنون پیش بینی های خود را برای پنج سال آینده اعلام کرده است. در این گزارش لو وایبینگ ، رئیس گروه شیائومی و Redmi GM ، اعلام کرده اند که این شرکت پیش بینی می کند ظرف سه تا پنج سال آینده به پرفروش ترین برند گوشی در جهان تبدیل شود. آن ها امیدوارند جایگاه سامسونگ را که چند سالی به عنوان پرفروش ترین برند گوشی شناخته می شود را تصاحب کنند.

دورخیز شیائومی برای تصاحب جایگاه اپل

ویبینگ همچنین گفته است که تجارت تلفن همراه شیائومی پس از رشد چشمگیر در سه ماهه سوم سال گذشته ، هنوز در مکان سوم جهانی قرار دارد. با این حال ، او فاش کرد که این شرکت انتظار دارد تا از اپل پیشی بگیرد و امسال به فروشنده شماره 2 تلفن های هوشمند تبدیل شود.

در گزارش های قبلی آمده بود که شیائومی موفق به پشت سر گذاشتن اپل در بازار موبایل اروپا شده است. همچنین این کمپانی سامسونگ را در بازار هند شکست داده است و به پرفروش‌ترین گوشی در دومین کشور پرجمعیت دنیا بدل شده است.

آمار و ارقام سه ماهه اول 2021

آخرین داده های منتشر شده توسط شرکت تحقیقات بازار Canalys در آوریل سال جاری نشان می دهد که تعداد فروش جهانی تلفن های هوشمند در سه ماهه اول سال 2021 به 347 میلیون رسیده است. در این میان ، سامسونگ با 22 درصد سهم در رتبه اول قرار گرفت و 76.5 میلیون  تلفن همراه را به فروش رسانده است. اپل با سهم 15 درصدی و 52.4 میلیون دستگاه در پشت سر سامسونگ قرار داد. فروش اپل نسب به دوره گذشته تنها 22% افزایش داشته است.

شیائومی با فروش 49 میلیون تلفن در مکان سوم قرار گرفت اما با رشد 62 درصدی سالانه بهترین عملکرد در سه ماهه گذشته را به دست آورده است. شیائومی در حال حاضر 14 درصد از بازار را به خود اختصاص داده است.

بعد از شیائومی Oppo و Vivo قرار دارند که به زودی بیشتر در مورد این دو کمپانی خواهید شنید!

 پرفروش ترین برند گوشی

جدیدترین پرچمدار شیائومی Mi 11 Ultra ، گوشی هوشمند تاشو Mi MIX Fold و سایر مدل های برتر به این شرکت کمک می کنند تا در بازار گوشی های پرچدار, فروش چشمگیری داشته باشد. این شرکت چینی در طی سال های گذشته به دلیل راه اندازی تلفن های هوشمند برتر با قیمت مناسب شهرت خوبی کسب کرده است.

این شرکت جدیدا وارد بازار گوشی های پرچمدار شده است و سهم بیشتری از بازار را تصاحب کرده است. اپل به این زودی ها مدل جدیدی را به بازار عرضه نخواهد کرد بنابراین فروش شیائومی در نیمه دوم 2021 بیشتر خواهد بود و جایگاه اپل را تصاحب خواهد کرد. اپل با عرضه مدل های پرچمدار 2021 خود احتمالاً در سه ماهه سوم یا چهارم به مکان دوم باز خواهد گشت. البته با توجه به قیمت گوشی های آیفون اپل همچنان از نظر درآمد در رتبه اول باقی خواهد ماند.

شیائومی سال به سال در حال پیشرفت در تمامی حوزه هاست و امیدوار است به زودی به فروشنده شماره یک تلفن های هوشمند تبدیل شود.

علی قشقایی
ارسال دیدگاه