همکاری شیائومی با دیگر رقبا برای ساخت شارژر سریع استاندارد

شارژر سریع

شارژ سریع در چند سال گذشته بسیار پیشرفت داشته است و تصدیق نکردن نقش تولیدکنندگان چینی در پیشرفت این فناوری غیر منطقی خواهد بود. با این حال ، یک مشکل عمده این است که استاندارد واحدی وجود ندارد زیرا هر تولید کننده فناوری اختصاصی خود را دارد. این ممکن است در آینده نزدیک تغییر کند زیرا شرکت های فناوری چینی گرد هم آمده اند تا یک استاندارد جدید شارژر سریع را ایجاد کنند.

منبع خبر سندی است که در وب ظاهر شده است و در مورد مشخصات شارژر سریع برای دستگاه های تلفن همراه صحبت می کند. ترجمه این سند نشان می دهد که چندین شرکت چینی گرد هم آمده اند تا یک استاندارد جهانی شارژ سریع ایجاد کنند.

برخی از مشکلات ذکر شده شامل هزینه بالای توسعه است زیرا شرکت های اصلی مجبورند اجزای سازنده را برای مشتری های جداگانه تولید کنند. همچنین ، عدم سازگاری با گوشی های مختلف برنامه های بلند مدت را برای کاهش پسماندهای الکترونیکی و توسعه انرژی های تجدید پذیر را تضعیف می کند.

با این حال ، با داشتن یک استاندارد شارژر سریع یکپارچه که در برند های مختلف کار می کند ، این مشکلات می تواند به خاطره تبدیل شوند.

در این خبر ذکر شده است که کمپانی های بزرگ تلفن مانند Honor ، Huawei ، OPPO ، Vivo و Xiaomi و همچنین سایر شرکت های فن آوری و سهامداران از جمله Rockchip و آکادمی فناوری اطلاعات و ارتباطات چین گرد هم آمده اند تا روی این استاندارد شارژ سریع کار کنند.

زمان عرضه شارژر سریع استاندارد

ما نمی دانیم چه زمانی این استاندارد جدید شارژ آماده می شود اما با توجه به وجود چندین شرکت متفاوت، انتظار نمی رود که به این زودی ها انجام شود و دستیابی به توافق در چنین شرایطی ممکن است مدتی طول بکشد. با این وجود ، این یک اتفاق خوشایند است زیرا به این معنی است که مصرف کنندگان نگران نباشند شارژر موجودی که قبلاً دارند با هر دستگاه دیگری می تواند سازگار باشد.

 

علی قشقایی
ارسال دیدگاه