مشخصات می بند 7 لو رفت : صفحه همیشه روشن!

می بند 7

سری می بند شیائومی یکی از مقرون به صرفه ترین و محبوب ترین دست بند های سلامتی موجود در بازار  است.این شرکت در حال حاضر شیائومی Mi Smart Band 6 را تولید می‌کند که تقریبا یک سال پیش عرضه شد. با این حال می بند 7 که انتظار می رود به زودی معرفی شود احتمالا قابلیت های جدیدتری داشته باشد.

می بند یک انتخاب محبوب برای کسانی است که به دنبال یک بند تناسب اندام ارزان قیمت هستند. تنها در دو هفته پس از عرضه، حدود 1 میلیون Mi Band 6 فقط در چین خریداری شد!

مشخصات می بند 7

به نظر می رسد که می بند 7 همانند تمامی مدل های آن نسبت به نسل قبلی تغییرات قابل قبولی داشته باشد. این اطلاعات از طرف یکی از افشاگران که در زمینه‌ی مچ‌بندهای هوشمند شیائومی سابقه‌ی خوبی دارد، منتشر شده است.

این افشاگر می گوید که نمایشگر استفاده شده برای می بند ۷ اندکی بزرگ‌تر از نسل قبلی می باشد و رزولوشن آن هم به ۱۹۲ در ۴۹۰ پیکسل خواهد رسید.

سری 7 این دستبند از قابلیت ADO یا نمایشگر همیشه روشن پشتیبانی می کند. به نظر می‌رسد این قابلیتن فقط برای شمار محدودی از واچ‌فیس‌ها قابل استفاده خواهد بود.

می بند 7

به نظر می آید شیائومی برای این مدل به فکر GPS هم هست. با این حال هنوز در مورد پشتیبانی از GPS داخلی هنوز با قاطعیت نمی‌توانیم صحبت کنیم. زیرا در کدهای فریم‌ور نسل قبلی آن هم شواهدی در مورد ارائه‌ی این مشخصه وجود داشت اما در نهایت می بند ۶ با چنین قابلیتی عرضه نشد.

تاریخ عرضه می بند7

شیائومی هنوز تاریخ عرضه می بند 7 را اعلام نکرده ولی با توجه به تاریخ معرفی نسل قبلی، احتمالا تا چند هفته‌ی دیگر (اوایل فروردین) شاهد معرفی شیائومی این می بند و همچنین عرضه آن در چند هفته بعد از معرفی خواهیم بود.

علی قشقایی
ارسال دیدگاه