اولین مشخصات لو رفته از Redmi K50S Pro

اولین مشخصات لو رفته از Redmi K50S Pro

مشخصات گوشی جدید Redmi K50S Pro فاش شده است. شیائومی قبلاً سری K50 را معرفی کرده بود.بنابراین ما می دانیم که توسط تراشه Snapdragon 8 Plus Gen 1 SoC قدرت خواهد گرفت.اخیراً یک لیست نظارتی از یک گوشی شیائومی ناشناس نیز مشاهده شده است که یک دوربین با وضوح فوق العاده بالا را نشان می دهد.با تایید همه گمانه زنی ها یوگش برار،افشاگر معروف،اکنون مشخصات کامل Redmi K50S Pro را در توییتر منتشر کرده است.

اگر اطلاعات افشا شده درست باشد، پرچمدار جدید ردمی در حال شکل گیری یک گوشی کاملا قدرتمند است. شایعه شده است که دوربین اصلی 200 مگاپیکسلی برای اولین بار در گوشی های شیائومی وجود دارد.همچنین انتظار می رود که ویژگی های قابل توجه دیگری مانند شارژ سریع 120 واتی،باتری 5000 میلی آمپر ساعتی و صفحه نمایش 120 هرتزی را نیز داشته باشد.

اولین مشخصات لو رفته از Redmi K50S Pro

گفته شده است که یک دوربین ۸ مگاپیکسلی فوق عریض و یک لنز ماکرو ۲ مگاپیکسلی،دوربین عقب را تکمیل می کنند.همینطور در قسمت جلویی،یک سنسور 20 مگاپیکسلی برای سلفی در نظر گرفته شده است.

علاوه بر این، گمان می رود K50S Pro دارای انواع رم 8 و 12 گیگابایتی همراه با حافظه داخلی 128 و 256 گیگابایتی باشد.بلندگوهای دوگانه و حسگر اثرانگشت زیر نمایشگر لیست مشخصات فاش شده را تکمیل می کنند.

ردمی در ادامه راه قبلی

سری Redmi K50S به گوشی‌های گیمینگ Redmi K50، K50 Pro و K50 که قبلاً معرفی شده بودند،می‌پیوندد.دو مورد اول پرچمداران Mediatek هستند و به ترتیب دارای تراشه های Dimensity 8100 و Dimensity 9000 هستند.Redmi K50 Gaming دارای پردازنده Snapdragon 8 Gen 1 SoC بود، بنابراین از نظر فنی،K50S و K50S Pro با باتری بزرگتر،پردازنده ارتقا یافته و دوربین اصلی با وضوح بالاتر جانشینان آن هستند.

در حال حاضر،سری Redmi K50S در چین عرضه خواهد شد. با این حال، شیائومی به برندسازی مجدد دستگاه‌ها در این خط و عرضه بین‌المللی آن‌ها به عنوان تلفن‌های پوکو معروف است. به عنوان مثال، گوشی بازی Redmi K50 در سطح جهانی با نام Poco F4 GT عرضه شد.ما هنوز شاهد حضور گوشی‌های K50 در بازارهای غیر از چین نیستیم،اما اشتباه نیست که تصور کنیم یک دستگاه 200 مگاپیکسلی پوکو ممکن است در آینده ظاهر شود.ما فقط باید صبر کنیم و تماشا کنیم.

رضا
ارسال دیدگاه