کفش میجیا ۴ شیائومی Xiaomi Mijia Sneakers 4

گرچه شیائومی ابتدا با یک تلفن هوشمند شروع به کار کرد ، اما امروزه شیائومی محصولات متنوعی مانند لوازم خانگی ، اسباب بازی های کودکان و مایحتاج روزانه را نیز به فروش می رساند. می توانیم بگوییم که ‘Xiaomi’ اساساً می تواند بیشتر نیازهای شما در غذا ، لباس ، مسکن و حمل و نقل را برطرف کند.

اخیراً  شیائومی محصول جدیدی را به نام Mijia Sneakers 4 به بازار عرضه کرده است ، یک کفش ورزشی با قیمت 199 یوان (28 دلار).

 

پاها، عضوی مهم از بدن شما هستند. اطلاع از ویژگی های کفش ورزشی مناسب یکی از نکات با اهمیت در انتخاب کفش است . انتخاب و خرید کفش ورزشی مناسب در سلامت شما بسیار تاثیر گذار می باشد و می توانید با انتخاب یک کفش مناسب  از سلامت فیزیکی بالایی در زندگی خود بهره مند شوید.

مدت هاست که کمپانی شیائومی کفش های ورزشی را نیز به خانواده بزرگ محصولاتش اضافه کرده که اغلب آن ها را تحت نام زیر برند مشهور خود یعنی میجیا به بازار عرضه داشته. محصولی که در این مطلب قصد معرفی آن را داریم، نسل چهارم از کفش های ورزشی تولید شده از سوی کمپانی شیائومی می باشد

 

شاید با شنیدن نام کفش ورزشی و کتانی اولین نام هایی که به ذهنتان خطور کند نایک، آدیداس، پوما و یا حتی اسکچرز باشد. اما از این به بعد، بد نیست نگاهی هم به کفش ورزشی میجیا شیائومی Xiaomi Mijia sneakers بیاندازید. این کمپانی با همکاری یکی از تعداد بی شمار زیر مجموعه هایش به نام میجیا، وارد صنعت پوشاک ورزشی و کتانی ها شده و با الگو برداری از برندهای بزرگ، توانسته کفشی کاملاً استاندارد و در عین حال منحصر به این شرکت را ارائه کند.

 

کف میانی از مواد الاستیک و سبک ساخته شده است و دارای پلیمرهای کف است که باعث هرچه سبک تر شدن کفش می شود و احتمال لرزش و پیچ خوردگی پا در هنگام ورزش را کاهش می دهد. همچنین می تواند ثبات را در حین ورزش تضمین کرده و خطر آسیب دیدگی ناشی از ورزش در زانو را کاهش بدهد.

نکته بسیار جالب در خصوص این مدل از کفش های ورزشی شیائومی آن است که لایه داخلی این کفش با پوششی آنتی باکتریال و ضد بو پوشیده شده! مواد تشکیل دهنده این پوشش دیواره سلولی باکتری ها تخریب کرده و از زنده ماندن و فعالیت آن ها جلوگیری می کند.
بسیاری از کفش ها در صورت شسته شدن درز هایشان باز شده و محل اتصال لایه های مختلف شان دچار آسیب های بارزی می شود. اما طبق گفته کمپانی شیائومی این کفش ورزشی به گونه ای طراحی گردیده که در صورت شسته شدن به هیچ عنوان دچار خرابی و آسیب هایی که گفته شد نگردد.

 

این کفش در سه رنگ مشکی ،ابی و خاکستری به بازار عرضه شده است.

باید دید شیائومی در این حوزه هم میتواند همانند تلفن همراه ,پرقدرت عمل کند؟؟

 

علی قشقایی
ارسال دیدگاه