توالت هوشمند شیائومی

غول فناوری چینی ، شیائومی به طور رسمی از توالت هوشمند شیائومی DIIIB Supercharged Smart تحت سرمایه گذاری جمعی در قالب برند Youpinرونمایی کرد.بله درست خواندید توالت هوشمند!  از وقتی شیائومی وارد بازار گجت ها شده هر محصولی که مدنظرتون هست رو می تونید از نوع هوشمندش رو هم داشته باشید.

اگرچه این دستگاه برای خرده فروشی 4499 یوان (686 پوند) قیمت گذاری شده است. ، اما در طول دوره تأمین مالی سرمایه دستگاه به قیمت 2،299 یوان (350 پوند) فروخته می شود.

توالت هوشمند؟

توالت هوشمند شیائومی راه حلی برای مشکل فشار کم آب است , افرادی که در ساختمان های چندین طبقه و یا مکان های دیگری زندگی می کنند که فشار آب کم است . توالت هوشمند DIIIB Supercharged همراه با یک سیستم فلاشینگ تحت فشار قدرت دو موتوره داخلی است که باعث افزایش فشار آب می شود. در مقایسه با توالت های هوشمند معمولی ، مصرف آب بسیار کمی دارد. نحوه نصب آسانی دارد و می تواند بدون تغییر در خط لوله اصلی به راه اندازی شود.

توالت هوشمند شیائومی

این توالت هوشمند دارای یک دریچه تخلیه با کنترل دوگانه با فناوری تحت فشار و یک ساختار شناوری داخلی نوآورانه است که می تواند شیر تخلیه را فوراً باز کند تا به هرچه سریعتر مسیر تخیله تمیز شود. پس از هر استفاده ، برای صرفه جویی در مصرف آب به طور خودکار سریع تنظیم می شود. توالت هوشمند از کنترل های مکانیکی و فیزیکی استفاده می کند که به شما امکان می دهد حتی در صورت قطع برق همچنان تمیز شود.

توالت هوشمند شیائومی DIIIB Supercharged دارای دو نسخه است است. نسخه استاندارد  دارای سیستم فشار دو موتوره , قابلیت گرم کردن آب , نمایشگر دیجیتال , عملیات کنترل از راه دور , عملکرد شستشوی  تحت فشار را فراهم می کند ، در حالی که نسخه ارتقا یافته 300 یوان گران تر از نسخه استاندارد است.

به عنوان یک توالت هوشمند ، دارای سیستم گرمکن ، گرمایش دمای آب ،  بوی بدزدایی با استفاده از کربن فعال و نور ملایم شبانه پشتیبانی می کند. همچنین از یک نمایشگر LCD که دمای فعلی آب را نشان می دهد ، بهره می برد.

توالت هوشمند شیائومی

علی قشقایی
ارسال دیدگاه