شیائومی Mi 11 Pro معرفی شد

دقایقی پیش مدیرعامل شرکت شیائومی اولین محصول این برند را در مراسم امروز (Mega Launch) معرفی کرد.گوشی می ۱۱ پرو اولین گوشی بود که با پردازنده اسنپدراگون ۸۸۸ و دوربین سه گانه ۵۰ مگاپیکسلی معرفی شد.

در مراسم معرفی امروز مدیر عامل  شرکت شیائومی، آقای  لی جون (Lei J) ، می 11 پرو را “پادشاه اندروید” توصیف کرد و تمام قابلیت‌های فوق العاده این گوشی را به رخ رقیبان خود کشید.

معرفی

این گوشی از صفحه نمایش 2k با اندازه ۶.۸۱ اینچی، با پشتیبانی از نرخ رفرش ۱۲۰ هرتز، +HDR10 و دالبی ویژن بهره می‌برد. به گفته شیائومی نمایشگر  با گوریلا گلس ویکتس پوشانده شده تا در مقابل ضربه و خط و خش محافظت شود می 11 پرو داری  گواهی ضدآب و گرد و غبار IP68 است. به این معنی که به مدت ۳۰ دقیقه و در عمق ۱.۵ متری، در برابر نفوذ مایعات مقاومت نشان می دهد. این اولین باری است که این گواهینامه به گوشی‌های شیائومی راه پیدا می‌کند.

دوربین

اسمارت‌فون می 11 پرو اولین گوشی هوشمندی است که به سنسور 50 مگاپیکسلی جدید GN2 سامسونگ مجهز می‌شود. ماژول این سنسور 1/1.2” اندازه دارد و با این ترتیب به عنوان بزرگترین سنسور استفاده شده در یک گوشی هوشمند شناخته می‌شود.

این گوشی دارای یک سنسور اولتراواید 48 مگاپیکسلی و یک لنز بزرگ نمایی تله فوتو 48 مگاپیکسلی با پشتیبانی از زوم 120 برابری است. دوربین جلو نیز ۲۰ مگاپیکسلی خواهد بود. می ۱۱ پرو به قابلیت فیلم برداری 8K مجهز شده و علاوه بر این گوشی در حالت سوپر اسلوموشن امکان فیلم برداری با نرخ ۱۹۲۰ فریم بر ثانیه را دارد.

باتری

می ۱۱ پرو از باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی جدید با تکنولوژی سیلیکون اکسیژن بهره می‌بردکه به گفته‌ی شرکت سازنده، تراکم انرژی بالاتر، انتقال حرارت بهتر و سرعت شارژ بیشتر را به ارمغان خواهد آورد و باعث نازک‌تر شدن باتری گوشی می‌شود. این گوشی از شارژ سریع ۶۷ واتی پشتیبانی می‌کند که تنها در عرض ۳۶ دقیقه می‌تواند گوشی را از صفر تا ۱۰۰ درصد شارژ کند. علاوه بر این گوشی از شارژ سریع ۶۷ پشتیبانی می‌کند که قدرت بسیار بالایی محسوب می‌شود. در صورت استفاده از شارژر بیسیم، شارژ کامل در حدود ۴۲ دقیقه زمان می‌برد. به دلیل ظرفیت بالای باتری، اما وزن گوشی چندان کم نیست و به ۲۰۸ گرم می‌رسد. ضخامت گوشی هم ۸.۵۳ میلی‌متر است.

در جعبه برخی از مدل‌ها شارژر قرار داده نمی‌شود ولی اگر خریدار درخواست شارژر را داشته باشد، بدون هیچ هزینه‌ای همراه با گوشی به دستش می‌رسد. این گوشی همچنین به اسپیکر استریو مجهز شده که با همکاری کمپانی خوشنام هارمن کاردن ساخته شده است.

 

قیمت

 

گوشی می 11 پرو شیائومی در سه رنگ سبز، مشکی و بنفش و همچینین در سه نسخه‌ی متفاوت عرضه می‌شود.

قیمت این گوشی برای مدل ۸/۱۲۸ گیگابایتی ۴۹۹۹ یوآن (معادل حدود ۷۶۰ دلار) اعلام شده و مدل ۸/۲۵۶ گیگابایتی ۵۲۹۹ یوآن (معادل حدود ۸۱۰ دلار) و مدل ۱۲/۲۵۶ گیگابایتی هم ۵۶۹۹ یوآن (معادل حدود ۸۷۰ دلار) قیمت دارند.

علی قشقایی
ارسال دیدگاه