کاسیو ساعت هوشمند جدید جی شاک کاسیو را معرفی کرد

این شرکت ساخت ساعت با مارک G-Shock را از سال 1983 آغاز کرد.اکنون , شرکت محبوب G-Shock را به دنیای ساعت های هوشمند آورده است. اگر سبک ساعت های دهه 80 را می پسندید و به ساعتی نیاز دارید که بتواند به در مقابل ضربه آسیب پذیر باشد ، ساعت هوشمند جی شاک کاسیو  GSW-H1000 ممکن است دقیقاً همان چیزی باشد که منتظر آن بوده اید.

 

Casio GSW-H1000

بیایید صادق باشیم: ساعت های هوشمند خارق العاده هستند ، اما بیشتر آنها  ضد ضربه و جان سخت ساخته نشده اند. گنجاندن صفحات غول پیکر به این معنی است که یک فناوری بسیار ظریف به مچ شما بسته شده است. ساعت های قدیمی مانند G-Shock قادر بودند از  تمامی ضربات و صدمه های احتمالی سربلند بیرون بیایند.همانطور که از سری G-Shock انتظار دارید ، GSW-H1000 دارای مقاومت در برابر ضربه و مقاومت در برابر آب تا عمق 200 متری است.

Wear OS پشتیبانی از Google Assistant و Google Fit را به همراه دارد. همچنین می توانید با بارگیری برنامه ها از Google Play ، عملکردهای ساعت هوشمند کاسیو را افزایش دهید.

باتری ساعت در صورت استفاده از نمایشگر رنگی تقریباً یک و نیم روز یا اگر فقط به صفحه نمایشگر و سنسورهای همیشه روشن تکیه کنید ، حداکثر یک ماه زمان دوام خواهد داشت.

ساعت هوشمند جی شاک

کاسیو می گوید این یک ساعت هوشمند متمرکز بر تناسب اندام است و دارای تمام ویژگی هایی است که انتظار دارید. این یک سنسور ضربان قلب نوری ، یک قطب نما داخلی ، سنسور ارتفاع ، شتاب سنج و موارد دیگر دارد.

قیمت:

ساعت هوشمند جی شاک جدید کاسیو قرار است با قیمت 699 دلار به فروش برسد ، بنابراین یک ساعت هوشمند مقرون به صرفه نیست. این شرکت تاریخ انتشار را ارائه نکرده است ، بنابراین باید منتظر بمانیم تا ببینیم چه زمان واقعی در دسترس خواهد بود.

علی قشقایی
ارسال دیدگاه