خشک کن جدید شیائومی می تواند لباس های خیس را کاملا خشک کند

فصول بهار و زمستان دوره هایی است که خشک شدن لباس بعد از شستن به مدت طولانی تری نیاز دارد. با نزدیک شدن به فصل بهار ، شیائومی محصولی جدید را روانه بازار کرده است که شستن و خشک کردن لباس های شما را تسهیل می کند. این محصول با عنوان خشک کن لباس شیائومی MIJIA 10  شناخته می شود ، به این دلیل که ظرفیت 10 کیلوگرم دارد.

خشک کن لباس شیائومی MIJIA از پمپ حرارتی استفاده می کند که قادر است لباس ها را فوراً خشک کند ، به گونه ای که بلافاصله پوشیده شود. بنابراین ، شما نباید نگران مه ، باد و باران باشید.

دستگاه فقط با گرم کردن لباس خشک نمی کند بلکه دما را بر اساس طراحی مواد لباس و همچنین وزن و سایر عوامل تنظیم می کند. بنابراین ، باعث نمی شود که پارچه خیلی خشک یا تغییر شکل داده شود.

MIJIA Clothes Dryer 10Kg از 22 حالت خشک کردن برای مراقبت کامل از لباس های مختلف پشتیبانی می کند. حالت خشک کردن از ارتقا dual دوگانه MCU و Wi-Fi پشتیبانی می کند و با توجه به بازخورد کاربر می تواند به طور مداوم به روز شود.

همچنین از قابلیت اتو کردن ، آماده بودن برای پوشیدن و نگهداری با 3 درجه تنظیم لباس خشک پشتیبانی می کند و عملکردی ضد چین و چروک دارد. پس از خشک شدن ، لوله داخلی به طور متناوب چرخانده می شود تا لباس تکان داده شود تا چین و چروک ایجاد نشود.

خشک کن همچنین به برنامه  Mijia متصل می شود تا وضعیت خشک شدن را بر روی گوشی هوشمندتان از هر زمان و هر مکان پیگیری کنید.

علی قشقایی
ارسال دیدگاه