تلویزیون 75 اینچی QLED شیائومی معرفی شد

تلویزیون شیائومی

امروز ما در مورد تلویزیون Mi QLED 75 اینچی فوق العاده جذاب شیائومی صحبت  می کنیم. ، اما شیائومی سری  Mi 11 خود را در بازار هند روانه بازار کرد, که اساساً نسخه جدیدی از سری Redmi K40 است. این مجموعه شامل سه تلفن هوشمند Mi 11x ، Mi 11x Pro و Mi 11x Ultra است. هر سه دستگاه سخت افزار قدرتمندی را به میز می آورند. شیائومی جدا از تلفن های همراه هوشمند ، تلویزیون QLED جدید خود را نیز به بازار  عرضه کرده است

شیائومی Mi Mi QLED TV 4K 75 را در کنار Mi 11 Ultra و سری Mi 11X رسماً در هند  عرضه کرد . این تلویزیون جدید نوع 75 اینچی بزرگتری از تلویزیون Mi QLED 4K 55 است که در ماه دسامبر منتشر شد. این تلویزیون در اروپا با نام Mi TV Q1 75 ” نیز شناخته می شود . بیایید نگاهی به مشخصات ، ویژگی ها ، قیمت آن بیاندازیم.تلویزیون  جدید شیائومی در حال حاضر گران ترین پیشنهاد این شرکت در بازار است. منطقی است که با توجه به  مشخصات و امکانات آن تلویزیون QLED 75 اینچی تقریباً 1600 دلار قیمت گذاری شده است. شیائومی,این تلویزیون هوشمند جدید را از 27 آوریل(7 اردیبهشت)  از طریق وب سایت رسمی شیائومی ، فروشگاه های  Mi Home و Flipkart به فروش می رساند.

اگرچه قیمت گذاری ممکن است کمی تعجب آور به نظر برسد ، اما بیایید نگاهی به سخت افزار و امکانات این تلویزیون بیندازیم. تلویزیون هوشمند کاملاً جدید Mi QLED 75 همانطور که از نامش پیداست دارای صفحه نمایش 75 اینچی است. این شرکت به دلیل وجود حاشیه های باریک در هر طرف ، آن را نمایشگر لبه به لبه خوانده است.

شیائومی تلویزیون Mi QLED

مشخصات

صفحه نمایش دارای نرخ تازه سازی 120 هرتز ,از 1.07 میلیارد رنگ, حداکثر روشنایی 1000 نیت  پشتیبانی می کند. این پنل همچنین با پشتیبانی از Dolby Vision ، HDR10 + و HLG ارائه می شود.

تلویزیون 75 اینچی شیائومی از چیپست چهار هسته ای MediaTek MT9611 با 2 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی استفاده می کند. اگر تعجب نکنیدباید بگویم ، چیپست با فرکانس 1.1 گیگاهرتز کار می کند.

وقتی نوبت به صدا می رسد ، ما در حال بررسی یک Dolby Audio 30W با  بلندگو شش کاناله هستیم هستیم. نکته آخر اینکه این تلویزیون دارای اسپیکرهای 2 * 15W (30W) متشکل از 2 تویتر و 4 ووفر با پشتیبانی از Dolby Audio و DTS-HD است.
همچنین دارای یک سیستم میکروفون 360 درجه برای استفاده از دستیار Google  و دیگر سرویس های صوتی می باشد.

علی قشقایی
ارسال دیدگاه