شیائومی در حال ساخت سه تبلت رده بالا می باشد

Xiaomi Mi Pad4

شیائومی طیف وسیعی از وسایل دیجیتال را در سطوح قیمتی مختلف تولید می کند، اما یکی از بازارهایی که در آنها غایب بوده اند تبلت است. بازار تبلت تحت سلطه اپل است و هیچ سازنده گوشی اندرویدی به غیر از سامسونگ حتی واقعاً سعی در رقابت با اپل ندارد ،خصوصاً در سطح تبلت های پرچمدار. البته لنوو و آمازون هم در زمینه های تبلت های اقتصادی فعال هستند.

بر اساس شواهدی که ما از منابع خبری قابل اعتماد کاوش و تهیه کرده ایم ، ما معتقدیم که شیائومی حداقل روی سه تبلت پیشرفته اندرویدی جدید کار می کند.

خبر یا شایعه؟

هنگامی که کد غیر کامپایل شده چندین برنامه سیستم MIUI 12.5 را بررسی کردیم ، به چندین دستگاه با کد “nabu” ، “enuma” و “elish” مراجعه کردیم . ما دیدیم که به هر سه این نام های کد با روش هایی مانند “isPad” ارجاع داده می شود ، این نشان می دهد که برخی از برنامه های MIUI ویژگی های انتخاب شده را در تبلت نشان می دهند. علاوه بر این ، نسخه آلفای اخیر برنامه MIUI Home حاوی صفحه تنظیمات جدیدی است که فقط برای تبلت های به کار میرود ، همانطور که در زیر نشان داده شده است.

شایعه شده است که شیائومی پس از گذشت سه سال وسه تبلت جدید روانه بازار می کند. هر چند جزئیات در مورد این محصولات در حال حاضر منتشر نشده است. اکنون ، یافته دیگری بار دیگر وجود این تبلت ها را تأیید می کند.

تبلت شیائومی

گزارش جدید توسعه دهندگان XDA شواهد بیشتری در مورد وجود تبلت های جدید شیائومی ارائه می دهد. در حالی که کد چندین برنامه سیستم MIUI 12.5 را از حالت کامپایل خارج می کند ، نام کد این تبلت ها (nabu ، eluma ، elish) می باشد.

نسخه جدید آلفا از برنامه MIUI Home از قبل دارای صفحه تنظیماتی است که نمایش ناوبری سیستم را در این تبلت های آینده نشان می دهد.

مشخصات احتمالی تبلت های شیائومی

طبق گزارش قبلی XiaomiUI ، این تبلت های آینده از یک نمایشگر 120Hz IPS با وضوح 800 در 2560 پیکسل ، حداکثر روشنایی 410 نیت و نسبت ابعاد 16:10 بهره می برند. علاوه بر این ، مطابق نظر tipster kacskrz ، “nabu” از یک پنل 10.97 اینچی بهره می برد و توسط یک باتری 8720 میلی آمپری پشتیبانی می شود. گفته می شود ابعاد این تبلت 236 میلی متر در 148 میلی متر است.

سرانجام هر سه دارای یک دوربین چهارگانه متشکل از یک سنسور اولیه ، یک واحد فوق عریض ، یک ماکرو و یک سنسور عمق هستند. اما “enuma” به جای دوربین اصلی 12MP در “elish” و “nabu” دارای یک سنسور اصلی 48MP است.

این خبر می تواند زنگ خطر را برای سامسونگ و اپل که بدون رقیب در این حوزه فعال هستند را به صدا در بیاورد.

علی قشقایی
ارسال دیدگاه