شیائومی 200 میلیون گوشی از سری Redmi Note فروخته است

گوشی سری Redmi Note

شیائومی در دو سال اخیر پیشرفت چشمگیری داشته است و این شرکت چینی اکنون از نظر فروش ، سومین تولیدکننده بزرگ تلفن های هوشمند بعد از سامسونگ و اپل می باشد.

این شرکت چندین مجموعه محبوب دارد و یکی از آنها سری Redmi Note است. طبق آخرین ارقام اعلام شده توسط شیائومی, این شرکت بیش از 200 میلیون واحد تلفن هوشمند از سری Redmi Note به بازار عرضه کرده است.

چند ماه پیش ، در نوامبر سال 2020 ، این شرکت اعلام کرده بود که تاکنون موفق به فروش 140 میلیون دستگاه از سری ردمی نوت  شده است . این بدان معناست که در حدود شش ماه موفق به فروش 60 میلیون دستگاه دیگر شده است.

این شرکت معتقد است دلیل محبوبیت گوشی های سری Redmi Note ، استراتژی این برند در ارائه محصولات با فناوری بهتر و کیفیت بالاتر با قیمتی مقرون به صرفه و میانگین قیمتی حدود 155 دلار است.

شیائومی برای اولین بار سری ردمی نوت را در سال 2014 معرفی کرد. چند سال پیش ، در سال 2019 ، همراه با اعلام سری ردمی نوت 7 ، نشان داد که Redmi به یک مارک مستقل تبدیل شده است.

این اطلاعیه از سوی شیائومی درست چند روز قبل از اینکه گوشی های هوشمند جدید سری Redmi Note 10 را به بازار چین عرضه کند, منتشر شده است.انتظار می رود این تلفن با پشتیبانی از MediaTek Dimensity 700 SoC در چهار رنگ در چین عرضه شود.  نسخه Pro  همراه با چیپست MediaTek Dimensity 900 عرضه می شود.

البته مشخصات نسخه گلوبال با نسخه چین متفاوت است.این گوشی ها در سه نسخه چین و هند و گلوبال عرضه شده اند. در نسخه گلوبال (جهانی) که به بازار ایران عرضه می شود هر دو گوشی از دوربین چهارگانه و پردازنده اسنپ دراگون بهره می برند.

علی قشقایی
ارسال دیدگاه