برند ZMI توسط شیائومی خریداری شد

برند ZMI

بعضی از شرکت های زیر مجموعه شیائومی با گذشت زمان ، هویت خود را پیدا کرده اند و یک شرکت مستقل تر شده اند.اما امروز ما یک داستان کاملاً مخالف را تعریف می کنیم. شرکت Zimi Electronic Technology با نام اختصاری ZMI ، به طور کامل توسط شیائومی خریداری شد.

خریدی که برای شیائومی حدود 205 میلیون دلار هزینه دربرداشت. اما مطمئناً به نفع اکوسیستم  شیائومی خواهد بود و بدین ترتیب کاتالوگ وسایل خود را که عمدتا به تلفن های هوشمند اختصاص دارد ، گسترش می دهد.برند ZMI نه تنها با پاوربانک های سطح بالا بلکه به خاطر هدفون بی سیم و کابل های انتقال داده با سرعت بالا نیز شناخته می شود.

برند ZMI رسما به دارایی شیائومی تبدیل می شود

انگیزه این خرید مشخص نیست ، آیا زیمی دارای مشکلات اقتصادی بود یا خیر؟سوال دیگری که در ذهن ما باقی مانده است مربوط به مارک تجاری است.  اینکه شیائومی همچنان به تولید محصولات ZMI با همان برند ادامه می دهد یا اینکه آنها را به برند MI یا Mijia تغییر می دهد؟

در واقع ، از اعلامیه مطبوعاتی مشخص می شود که شیائومی معتقد است که Zimi دارای توانایی های فناوری ، تحقیق و توسعه در زمینه های مربوط به اینترنت اشیا ، و قابلیت های فنی بهبود شیائومی را در زمینه خانه های هوشمند با صرفه جویی قابل توجه در هزینه می باشد. علاوه بر این ، Zimi  دارای منابع  عالی و تجربه عملیاتی است که می تواند همزمان محصولات زنجیره زیست محیطی آینده شرکت را هماهنگ کند و بهبود بخشد.

علی قشقایی
ارسال دیدگاه