تلویزیون سری Mi TV 6 شیائومی با بلندگوی 100 واتی عرضه می شود

تلویزیون سری Mi TV 6 شیائومی

شیائومی  در 28 ژوئن از تلویزیون سری Mi TV 6 رونمایی می کند.این شرکت به طور مداوم پوسترهای تبلیغاتی را منتشر می کند که نشان می دهد باید سطح انتظارات از تلویوزیون هوشمند را بالا برد. یکی از ویژگی های جالبی که بعضا در فضای مجازی مورد تمسخر قرار گرفته است این است که این تلویزیون هوشمند با دوربین دوگانه 48 مگاپیگسلی عرضه می شود می شود.

شیائومی پوستر دیگری منتشر کرده است که نشان می دهد سری Mi TV 6 با بلندگوی قدرتمند 100 وات ارائه خواهد شد. اگرچه این اولین تلویزیون هوشمند نیست که با یک بلندگوی 100 وات عرضه خواهد شد.

اولین تلویزیون شیائومی با اسپیکر 100 وات

این اولین بار است که Xiaomi چنین بلندگوی قدرتمندی را بر روی تلویزیون هوشمند خود نصب می کند.با نصب این بلندگو در تلویزیون سری Mi TV 6 ، کاربران بدون نیاز به ساندبار از خروجی صدای قدرتمندی برخوردار می شوند.

پیش از این ، تلویزیون های هوشمند معمولا با بلندگوهایی با اندازه کوچک و توان کم ساخته می شدند.به دلیل فضای محدود موجود برای قرارگیری یک بلندگو در یک تلویزیون هوشمند تولید کنندگان سعی می کنند آن را در باریکترین حالت خود نگه دارند.

 

همچنین انتظار می رود شیائومی Mi Extension 6 Series Extreme Edition را به بازار عرضه کند که از یک صفحه نمایش QLED برخوردار است. با تلویزیون پرچمدار سونی برابر خواهد بود. سری Mi TV 6 همچنین با اتصال شبکه Wi-Fi 6 ، رابط HDMI 2.1 و همچنین گواهینامه نمایش بازی AMD FreeSync Premium ارائه می شود. صفحه نمایش Mi TV 6 Extreme Edition با گواهینامه های Dolby Vision IQ، IMAX Enhanced نیز ارائه می شود.

علی قشقایی
ارسال دیدگاه