شیائومی می میکس 4 , بازگشت سری Mix

شیائومی میکس 4

تقریبا سه سال طول کشید تا سرانجام جانشین واقعی Mi Mix 3 معرفی شد.گوشی شیائومی Mi Mix 4 قطعا یک جهش بزرگ به جلو است.شیائومی می میکس 4 اولین گوشی دارای دوربین زیر نمایشگر است.

شیائومی امروز رسما Xiaomi MIX 4 , آخرین نسل از سری MIX خود را معرفی کرد.شیائومی Mi Mix 4 با  صفحه نمایش تمام صفحه واقعی یا Cup (Camera Under Panel)  به بازار عرضه می شود.

5 سال از معرفی اولین گوشی شیائومی سری MIX شیائومی می گذرد. امروزه ، Xiaomi Mi MIX 4 با طراحی جدید دوربین زیر پنل نمایشگر, یک فناوری جدید محسوب می شود. این فناوری در طی پنج سال, شصت ثبت اختراع, 77 میلیون دلار سرمایه گذاری به دست آمده است.

شیائومی میکس 4

در حالی که دوربین سلفی عملا برای چشم نامرئی است,شیائومی MIX 4 قابلیت های سخت افزاری و نرم افزاری خود را با هم ترکیب می کند تا اطمینان حاصل شود که عکس ها و فیلم های حاصل از دوربین جلو رنگ ها و جزئیات واقعی را حفظ می کند. این امر از طریق فناوری CUP شیائومی انجام می شود.

مشخصات شیائومی می میکس 4

Xiaomi MIX 4 با داشتن صفحه نمایش خیره کننده 6.67 اینچی AMOLED 3D یک تجربه بصری عالی با دقت رنگ بی نظیر ارائه می دهد. شیائومی MIX 4 با نرخ تازه سازی 120 هرتز و نرخ نمونه برداری لمسی 480 هرتز شما را در پیمایش روان و پاسخگویی شدید محو می کند.

شیائومی MIX 4 از طراحی یکپارچه با جنس سرامیک برخوردار است. بدنه سرامیکی که سه بار در دمای 1400 درجه سانتیگراد پخته می شود ، با لنز دوربین ترکیب می شود و ترکیب زیبایی از هنر و فناوری است.وزن مواد سرامیکی جدید استفاده شده 30 درصد کاهش یافته است. در عین استحکام و دوام ،بسیار زیبا و سبک است.

شیائومی میکس 4

Mix 4 شیائومی, در سه رنگ مشکی سرامیکی ، سفید سرامیکی و خاکستری سرامیکی جدید ساخته می شود.

شیائومی همیشه در فناوری شارژ سریع پیشتاز بوده است. شیائومی MIX 4 با باتری 4500 میلی آمپر ساعتی و شارژ سریع 120 واتی و شارژ سریع بی سیم 50 واتی ارائه می دهد. برای بالا بردن سرعت شارژ, حالت تقویت (Boost Mode) به باتری اجازه می دهد تا در مدت کمتر از 15 دقیقه با شارژر سیم دار و 28 دقیقه با شارژ بی سیم به 100٪ شارژ برسد.

دوربین

شیائومی Mi Mix 4 دارای یک دوربین اصلی  با کیفیت 108 مگاپیکسل است تا کیفیت تصویر فوق العاده واضح را تضمین کند. حتی اگر روی عکسها بزرگنمایی کنید, جزئیات و بافتها همچنان واضح باقی می مانند. Xiaomi MIX 4 با پشتیبانی از سوپر پیکسل های 1.6μm 4 در 1 1.6μm ، قادر است صحنه های شگفت انگیز در شب و عکس های عالی در نور کم ثبت کند. دوربین دوم و سوم به ترتیب 13 و 8 مگاپیسکل می باشد.

دوربین 8 مگاپیکسلی پریسکوپ به بسیار قدرتمند است و از زوم اپتیکال 5 برابری و زوم دیجیتال 50 برابری پشتیبانی می کند.

اما دوربین سلفی CUP که در زیر صفحه نمایشگر قرار گرفته 20 مگاپیکسل می باشد.

شیائومی میکس 4

اسپیکر این گوشی توسط کمپانی مطرح Harman Kardon ساخته شده است.

پردازنده شیائومی شیائومی Mi Mix 4

MIX 4 اولین تلفن هوشمندی است که از آخرین نسخه Qualcomm ® Snapdragon ™ 888+ استفاده می کند.در کنار قابلیت های هوش مصنوعی این پردازنده,از رام نسل LPDDR5 و تکنولوژی UFS 3.1 درحافظه آن باعث افزایش سرعت چشمگیری می شود. چندین حالت جدید مصرف انرژی نیز وجود دارد که به کاربران اجازه می دهد بین حداکثر عملکرد, تعادل یا صرفه جویی در مصرف برق یکی را انتخاب کنند.

شیائومی میکس 4 در چهار نسخه ذخیره سازی عرضه می شود.

8 گیگابایت + 128 گیگابایت ، 8 گیگابایت + 256 گیگابایت ، 12 گیگابایت + 256 گیگابایت و 12 گیگابایت +512  گیگابایت.

 

علی قشقایی
ارسال دیدگاه