گوشی Xiaomi Civi 1S به بازار عرضه شد

گوشی Xiaomi Civi 1S

شیائومی سیوی در ماه سپتامبر به عنوان یک دستگاه زیبا با قابلیت های عالی با هدف فروش به نسل جوان وارد بازار شد. امروز این شرکت جانشین خود را معرفی کرد که گوشی Xiaomi Civi 1S نام دارد.

تمامی تغییرات مربوط به چیپست است که اکنون Snapdragon 778G+ است. و اینکه در این گوشی شاهد آخرین نسخه MIUI و اندروید هستیم. به غیر از این دو، همه چیز ثابت ماند، حتی قیمت.

شیائومی صفحه نمایش 6.55 اینچی OLED را با نرخ تازه سازی 120 هرتز و وضوح 1080p حفظ کرد. یک سوراخ پانچ در مرکز برای دوربین 32 مگاپیکسلی وجود دارد.

دوربین سه گانه پشتی دارای همان ماژول های اصلی 64 مگاپیکسلی f/1.8، 8 مگاپیکسلی f/2.2 فوق عریض و ماکرو 2 مگاپیکسلی است.

شیائومی civi 1s

پردازنده گوشی Xiaomi Civi 1S

اولین Civi از یک اسنپدراگون 778G پشتیبانی می‌کرد. اما این بار اسنپ دراگون 778G+ یک CPU بسیار سریع‌تر را به ارمغان می‌آورد. هسته اصلی به جای 2.4 گیگاهرتز اکنون روی 2.5 گیگاهرتز کلاک شده است.

دیگر مشخصات

گوشی Xiaomi Civi 1S یک گوشی هوشمند نسبتا سبک با تنها 166 گرم و ضخامت کمتر از 8 میلی متر است. با این حال، این بدان معناست که برخی از ویژگی‌ها هنوز وجود ندارد .هیچ اسلاتی برای کارت microSD وجود ندارد و همچنین جک 3.5 میلی‌متری صدا وجود ندارد.

گوشی Xiaomi Civi 1S

شیائومی این گوشی را با رابط کاربری  MIUI 13 و اندروید 12 به بازار عرضه می کند. باتری 4500 میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع 55 واتی است، اما در جعبه خرده فروشی شارژر وجود نخواهد داشت. با این حال، این شرکت بدون هزینه اضافی به کسانی که آن را درخواست می کنند، می دهد.

این دستگاه در چهار رنگ متفاوت مشکی، صورتی، آبی و نقره‌ای عرضه می‌شود.

علی قشقایی
ارسال دیدگاه