می بند 7 معرفی شد

می بند 7 معرفی شد

می بند شیائومی بدون شک یکی از موفق ترین ها در مچ بند های ورزشی است. مچ بندهای ارزان قیمت از  اولین مدلی که در سال 2014 بدون نمایشگر عرضه شد، مسیر طولانی را طی کرده اند.هم اکنون می بند 7 معرفی شده است.

می بند 7 معرفی شد

می بند 7 دارای صفحه نمایش 1.62 اینچی AMOLED در مقایسه با صفحه نمایش 1.56 اینچی Mi Band 6 است. به گفته شیائومی، این امر باعث افزایش 25 درصدی منطقه دید می شود.
شیائومی چهار گزینه جدید تجزیه و تحلیل داده های ورزشی را برای اندازه گیری بار تمرین، زمان ریکاوری، حداکثر اکسیژن مصرفی و اثرات تمرین هوازی/بی هوازی پیشنهاد می کند.هنوز دقت اندازه گیری قابلیت های جدید می بند مشخص نیست.

می بند 7 معرقی شد

یکی دیگر از قابلیت های جدید می بند, پایش مداوم بر اکسیژن خون و هشدار پایین بودن اکسیژن خون است. Mi Band 7 هنگامی که اکسیژن خون آنها به زیر 90 درصد کاهش یابد به کاربران هشدار می دهد. این ویژگی برای کوهنوردان و دوندگان مسافت طولانی کاربردی می باشد.
Mi Band 7 همچنین از پایش ضربان قلب در تمام روز، نظارت بر خواب، نظارت بر استرس، ردیابی سلامت زنان، آموزش تنفس و سایر عملکردهای محبوب ردیابی سلامت پشتیبانی می کند.
Mi Band 7 نیز مانند نسل قبلی خود دارای گواهی 5ATM است. این بدان معنی است که می تواند فشار آب معادل عمق 50 متر را تحمل کند. در اصل، شما می توانید با می بند 7 در استخر شیرجه بزنید.

می بند همچنان بدون GPS

متأسفانه می بند ۷ علی‌رغم شایعات مختلف، از GPS داخلی پشتیبانی نمی کند تا همچنان این قابلیت در بخش نقاط ضعف می بندها وجود داشته باشد.

عمر باتری

می بند های شیائومی همیشه عمر باتری قابل توجهی داشتند.می بند 7 نیز از این قاعده مستثنی نیست. این شرکت به دلیل داشتن باتری 180 میلی آمپر ساعتی، قول 14 روز استفاده بدون وقفه با استفاده منظم را می دهد. این باعث می شود که به طور قابل توجهی بیشتر از باتری 125 میلی آمپر ساعتی Mi Band 6 باشد.

می بند ۷ در تاریخ ۳۱ مه (۱۰ خرداد) در کشور چین در دسترس قرار می‌گیرد. اما هنوز تاریخ عرضه جهانی آن مشخص نشده است.

علی قشقایی
ارسال دیدگاه