می بند 5 در آخرین آپدیت خود از زبان فارسی پشتیبانی میکند

می بند 5

شیائومی پشتیبانی از زبان فارسی را به به‌صورت رسمی به می بند ۵ اضافه کرد. در اینجا برای شما توضیح میدیم که چگونه فارسی را به می بند 5 اضافه کنیم؟

بزرگ‌ترین مشکل سری می بند شیائومی برای کاربران ایرانی، پشتیبانی‌نکردن این ابزار این گجت های پوشیدنی از زبان فارسی باشد. هرچند کاربران ایرانی و عرب زبان با روش‌های غیر رسمی و پردردسر تر پشتیبانی از زبان‌های مورد نظر خودشان را به این دست‌بند سلامتی اضافه کرده بودند؛ اما باعث به وجود آمدن مشکلات دیگر مانند متصل‌نشدن به اپلیکیشن یا همگام‌نشدن کامل اطلاعات برای این دسته از افراد می شد. خوشبختانه بعد از ۶ نسل شیائومی تصمیم گرفت به‌صورت رسمی و البته کاملا بی‌خبر پشتیبانی از زبان فارسی را به این دستبند محبوب خود اضافه کند.

با این آپدیت جدید احتمالا نسخه جدید این دستبند یعنی Mi Band 6 هم از فارسی پیشتیبانی خواهد کرد.

 

چگونه فارسی را به می بند 5 اضافه کنیم؟

روش کار برای اضافه‌کردن پشتیبانی از زبان فارسی به می‌بند ۵ بسیار ساده و بی دردسر است.  اگر اپلیکیشن می فیت را ندارید و یا از آخرین نسخه استفاده نمی کنید ابتدا اپلیکیشن Mi Fit را نصب و یا آپدیت کنید، سپس از داخل اپلیکیشن Firmware می‌بند ۵ را آپدیت کنید و تا پایان فرایند به‌روزرسانی، بلوتوث رو خاموش نکنید.

 

طبق بررسی‌های همکاران ما در فروشگاه می باز، هنوز برخی از کاربران این نسخه از به‌روزرسانی را دریافت نکرده‌اند؛ بنابراین چنانچه جزو این دسته از کاربران هستید، باید برای دریافت به‌روزرسانی جدید می بند ۵ باید چند روزی بیشتر صبر کنید.

 

علی قشقایی
ارسال دیدگاه