کلاب هاوس چیست؟ چگونه در کلاب هاوس عضو شویم؟

در اوایل سال جاری میلادی برنامه کلاب هاوس به ترند کاربران شبکه‌های اجتماعی تبدیل شد و خیلی زود توانست نظر کاربران را به خود جلب کند. می توانیم تا حدی ایلان ماسک را مقصر بدانیم.  پولدارترین مرد جهان (در زمان نگارش مقاله) با حضور در یک چت روم از کلاب هاوس در ژانویه ، باعث توجه جهان به این اپلیکیشن شد.

معرفی :

تصور کنید برنامه ای در تلفن خود دارید که به شما امکان می دهد مکالمه های زنده دیگران را گوش دهید. اما نه به صورت  غیر قانونی! این افراد می خواهند شنیده شوند. حتی ممکن است معروف یا حداقل جالب یا آگاه باشند (با این وجود هیچ تضمینی وجود ندارد). و ممکن است به شما فرصت عضویت در چت داده شود. اگر بخواهیم خیلی خلاصه بگوییم کلاب هاوس یک شبکه اجتماعی صوتی می باشد.

کاربران می توانند به مکالمات ، مصاحبه ها و گفتگوهای افراد جالب در مورد موضوعات مختلف گوش دهند – این دقیقاً مانند اتصال به پادکست است اما به صورت زنده و با یک لایه انحصاری اضافه شده است.

چگونه در کلاب هاوس عضو شویم :

عضویت در کلاب هاوس فعلا فقط از طریق دعوتنامه ممکن است. این دعوتنامه توسط کاربران فعال در کلاب هاوس قابل ارسال خواهد بود که البته او نیز تنها برای دو نفر می‌تواند دعوتنامه ارسال کند. نکته بعدی اینکه این اپلیکیشن فعلا فقط بر روی ios قابل استفاده است و برای گوشی های اندروید هنوز نسخه ای در دسترس نمی باشد.

کلاب هاوس

 

هنگام پیوستن ، موضوعات موردعلاقه مانند فناوری ، کتاب ، تجارت یا بهداشت را انتخاب می کنید. هرچه اطلاعات بیشتری راجع به علایق خود به برنامه بدهید ، برنامه اتاق های مکالمه و افراد بیشتری را به شما پیشنهاد می کند که آنها را دنبال کنید یا به آنها بپیوندید.

نظر شما درباره این شبکه اجتماعی جدید چیست؟ به نظر شما آیا می‌تواند با رقیبان قدرتمندی همچون تلگرام، واتس اپ یا حتی اینستاگرام رقابت کند؟

علی قشقایی
ارسال دیدگاه